Κατηγορίες
1. Brand Awareness & Positioning
Έργα που αναβαθμίζουν την αντίληψη για ένα brand ή τα χαρακτηριστικά του.
2. Direct Response & Lead Generation
Έργα με σκοπό την δημιουργία άμεσης ανταπόκρισης ή πιθανών πελατών για την επίτευξη των στόχων του brand.
3. Best Brand / Product Launch
Έργα που εισάγουν στο κοινό ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία.
4. Experimental & Innovative Campaign
Καμπάνιες που περιλαμβάνουν μη συμβατικές, νέες, ή καινοτόμες τεχνικές για το marketing
μιας υπηρεσίας ή προϊόντος
5. Cross-Media Integration
Καμπάνιες που προβλήθηκαν ενσωματώνοντας πολλαπλές οθόνες ή πλατφόρμες, είτε αποκλειστικά ψηφιακές, είτε σε συνδυασμό και με συμβατικά Μέσα
6. Social
Ενέργειες που εκμεταλλεύονται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως βασικό όχημα
για την επίτευξη των στόχων επικοινωνίας του brand, επιτυγχάνοντας σημαντικό engagement του κοινού.
7.Digital Reputation Management
Ενέργειες μέσω social media , media influencers και δημοσίων σχέσεων
που υλοποιήθηκαν σε ψηφιακό περιβάλλον για την επίτευξη των στόχων του brand.
8. Mobile Advertising
Βέλτιστη χρήση mobile πλατφόρμας
κάθε είδους για την επικοινωνία ενός brand και τη μεγιστοποίηση του engagement με το κοινό
9. Search
Ενέργειες που χρησιμοποιούν τακτικές search marketing με υποδειγματικό τρόπο
10. Branded Content & Native Advertising
Δημιουργία αυθεντικού, ψυχαγωγικού ή ενημερωτικού περιεχομένου, που επικοινωνεί
τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του brand, ή/και ενέργεια μάρκετινγκ που ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και το περιβάλλον ενός
διαδικτυακού Μέσου.
11. Effective Use of Data
Βέλτιστη χρήση data με πρωτότυπο ή καινοτόμο τρόπο για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και της επιτυχίας μιας καμπάνιας.
12. Best original Content
Series
Ενέργειες ανάπτυξης πρωτότυπης σειράς περιεχομένου που εξυπηρετεί τους στόχους μια εταιρείας/ διαφημιζόμενου ενώ ταυτόχρονα υπηρετεί και το όραμα της συντακτικής ομάδας του ψηφιακού εκδότη.