Όροι Συμμετοχής

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Στα IAB Hellas MiXX Awards, μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ψηφιακής και διαδραστικής επικοινωνίας: εταιρείες επικοινωνίας (Διαφημιστικές εταιρείες, media agencies, PR agencies, creative digital agencies, affiliate specialists, search agencies, social media agencies, technology providers, software developers, mobile marketing service providers, ad serving providers), online publishers και media owners, sales houses και networks, και τέλος εταιρείες-διαφημιζόμενοι που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα και Κύπρο.

Δικαίωμα συμμετοχής στα βραβεία έχουν καμπάνιες που έτρεξαν από την 1η Μαΐου 2018 έως 30 Απριλίου 2019.
Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλει υποψηφιότητα σε όσες κατηγορίες επιθυμεί, ενώ συμμετοχή στις κατηγορίες των βραβείων μπορούν να υποβάλουν είτε η εταιρεία που επιμελήθηκε του έργου είτε ο πελάτης είτε και οι δύο μαζί.

Σε κάθε κατηγορία θα απονεμηθούν τέσσερα βραβεία: Bronze, Silver, Gold και βραβείο μελών ΙΑΒ. Τέλος στην κατηγορία “Best in Show” δίδεται ένα και μοναδικό βραβείο.
Οι υποβληθείσες συμμετοχές θα πρέπει να αποτελούν έργο κυρίως της εταιρείας που τις υποβάλλει, με σαφή αναφορά στους συνεργάτες και σε βασικούς συντελεστές. Τα έργα θα πρέπει να είναι πρωτότυπα ή η υποβάλλουσα εταιρεία θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει αποδεδειγμένα το δικαίωμα να τα υποβάλει.
Η διοργάνωση διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να ακυρώσει κατηγορίες ή να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία.

Χρήση των υποβληθέντων υλικών & πληροφοριών.
Σεβόμαστε το γεγονός πως οι υποβολές μπορεί να περιέχουν πληροφορίες εμπιστευτικές για τον πελάτη. Ως εκ τούτου, θα έχετε τη δυνατότητα κατά την online διαδικασία υποβολής να επισημάνετε αν παραχωρείτε την άδεια δημοσίευσης των στοιχείων της υποψηφιότητας. Εάν δώσετε σχετική συγκατάθεση, παραχωρείτε την άδεια στο IAB Hellas και σε οποιονδήποτε τρίτο συνεργάτη αυτού στο πλαίσιο της διοργάνωσης, να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες και το υλικό της υποψηφιότητας για εκδηλώσεις και εκδόσεις μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

Υποβολή των υποψηφιοτήτων
Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει από τη Τρίτη 26 Μαρτίου μέχρι και την Πέμπτη 02 Μαίου 2019:
Να επισκεφτείτε το site www.eventora.com και να συμπληρώσετε την online αίτηση υποψηφιότητας .
Να καταθέσετε το χρηματικό ποσό υποψηφιότητας στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς που θα σας υποδείξουμε και να σταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης στο e-mail: logistirio@direction.gr με θέμα: ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ IAB MIXX AWARDS 2019

ALPHA BANK-> GR04 0140 3600 3600 0232 0006 180
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ-> GR94 0171 7230 0067 2312 6997 578
EUROBANK-> GR22 0260 2180 0008 4020 0977 017
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ-> GR58 0110 1820 0000 1824 4029 957

DIRECTION BUSINESS NETWORK

ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ-ON LINE MEDIA
Μ. ΑΣΙΑΣ 43 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 15233
Α Φ Μ 800497000 Δ Ο Υ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Τηλ. 2107712400 Fax 210 7713343

Κόστος υποψηφιοτήτων
Για 2-4 υποψηφιότητες: €400 / υποψηφιότητα – €350 για μέλη του IAB Hellas

Για 5 ή περισσότερες υποψηφιότητες: €350 / υποψηφιότητα – €300 για μέλη του IAB Hellas

H 1η υποψηφιότητα €200 για μη μέλη του IAB. €150 για τα μέλη του IAB HELLAS

Ζητούμενα υποψηφιότητας

1. Στοιχεία υποψηφιότητας
– Εταιρείες (Agency & Διαφημιζόμενος)
– Όνομα καμπάνιας
– Διάρκεια της καμπάνιας (start date – end date)
– Contact details υπεύθυνου υποψηφιότητας (ονοματεπώνυμο, θέση, τηλέφωνο, e-mail)

2. Κείμενο υποψηφιότητας – (75% της συνολικής βαθμολογίας)
Στην Αγγλική Γλώσσα
Περιγράψτε την υποψήφια καμπάνια που υποβάλλετε, αναφέροντας τα παρακάτω:

Α. Στόχος & στρατηγική (25% της συνολικής βαθμολογίας) – max. 400 λέξεις
Αναφέρετε ποιος ήταν ο στόχος της καμπάνιας, ποια ήταν η επιχειρηματική ή η marketing πρόκληση που κλήθηκε να αντιμετωπίσει (π.χ. βελτίωση του brand perception, δημιουργία μοναδικού consumer engagement, αύξηση μεριδίου αγοράς, αύξηση του brand awareness), ποια ήταν η στρατηγική δημιουργικού & μέσου και ποιο το κοινό-στόχος.

Β. Υλοποίηση & χρήση media (25% της συνολικής βαθμολογίας) – max. 400 λέξεις
Ποιο ήταν το πλάνο που αναπτύχθηκε για να υλοποιηθεί και να πετύχει τους παραπάνω στόχους. Ποια εργαλεία, τακτικές και πλατφόρμες χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίησή του. Με ποιο τρόπο και ποια διαδικασία επιλέγησαν και με ποιο τρόπο χρησιμοποιήθηκαν, ώστε να κάνουν την καμπάνια μοναδική και αξιομνημόνευτη.

Γ. Αποτελέσματα (25% της συνολικής βαθμολογίας) – max. 400 λέξεις
Αναφέρετε αν το έργο πέτυχε τους στόχους που είχαν τεθεί και ποια metrics υποδεικνύουν πως το έργο κάλυψε ή ξεπέρασε τις προσδοκίες του brand. Ποιος ο αντίκτυπος της καμπάνιας στην επιχειρηματικότητα του brand και παραθέστε τα clicks και τα shares και ό,τι άλλο ήταν σημαντικό κατά την αξιολόγηση του έργου.

3. Δημιουργικό υποψηφιότητας (25% της συνολικής βαθμολογίας)
Το δημιουργικό θα πρέπει να επιδεικνύει ξεκάθαρα το έργο και τη διαδραστική εμπειρία. Παραθέστε τα δημιουργικά της καμπάνιας. Πιο συγκεκριμένα:

Α. Ενεργά URL προς landing page, videos (YouΤube, Vimeo ή self hosted). Παρακαλείσθε να βεβαιωθείτε πως, εφόσον παρέχετε links, τα αντίστοιχα sites είναι εν λειτουργία. (max. 5) [Κωδικοί πρόσβασης (username/password) εφόσον είναι αναγκαίοι για την πρόσβαση στο δημιουργικό υλικό].

B. Screenshots από διάφορα media π.χ. banners, websites, apps (jpeg αρχείο – max. 300dpi – max. 5)
Σημ.: Εφόσον για οποιοδήποτε λόγο τα links είναι ανενεργά κατά τη φάση της κρίσης των έργων, κινδυνεύει να αποκλειστεί η υποψηφιότητα. Τα δείγματα δημιουργικού και τα όποια links προς αυτά θα πρέπει να παραμείνουν ενεργά για τουλάχιστον 2 μήνες μετά τη λήξη της τελετής βράβευσης.