Μπείτε να ψηφίσετε για το βραβείο μελών σε
Τα MIXX Awards αποτελούν τον εορτασμό και την αναγνώριση των καλύτερων έργων της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα. Οι βραβευμένες υποψηφιότητες θα προβληθούν ώστε να εκπαιδεύσουν την αγορά μας σχετικά με το ποιες πρακτικές είναι αποτελεσματικές καθώς και για να εμπνεύσουν το χώρο μας μέσα από την ανάδειξη νέων ιδεών και μελλοντικών τάσεων.
Τα MIXX AWARDS είναι βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή και με επιπλέον δυνατότητα τη συμμετοχή όποιων από τους βραβευθέντες θελήσουν να συμμετάσχουν στα Europe MIXX AWARDS.Τέλος, για πρώτη φορά φέτος θα υπάρξουν βραβεία για νέες κατηγορίες αλλά και τα βραβεία των μελών του ΙΑΒ. «Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι τη Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018»
Συμμετέχοντας στα IAB Hellas MIXX Awards τα έργα σας:
IAB US VP EVENTS
IAB USA
BUSINESS PROGRAMMES MANAGER
IAB EUROPE
BOARD MEMBER
IAB FINLAND
MEMBER OF THE BOARD & CMO
IAB POLAND
CHAIRMAN SINCE 2014
IAB BULGARIA
DIRECTOR EXECUTIVE
IAB ROMANIA
AD TECH MANAGER
IAB ITALY
COO OF IAB Denmark
IAB DENMARK
CHAIRMAN OF THE BOARD
IAB TURKEY
EXECUTIVE DRECTOR
IAB SERVIA
PRESIDENT
IAB SLOVENIA
Έργα που αναβαθμίζουν την αντίληψη για ένα brand ή τα χαρακτηριστικά του.
Έργα με σκοπό την δημιουργία άμεσης ανταπόκρισης ή πιθανών πελατών για την επίτευξη των στόχων του brand.
Έργα που εισάγουν στο κοινό ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία.
Καμπάνιες που περιλαμβάνουν μη συμβατικές, νέες, ή καινοτόμες τεχνικές για το marketing μιας υπηρεσίας ή προϊόντος.
Καμπάνιες που προβλήθηκαν ενσωματώνοντας πολλαπλές οθόνες ή πλατφόρμες, είτε αποκλειστικά ψηφιακές, είτε σε συνδυασμό και με συμβατικά Μέσα.
Ενέργειες που εκμεταλλεύονται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως βασικό όχημα για την επίτευξη των στόχων επικοινωνίας του brand, επιτυγχάνοντας σημαντικό engagement του κοινού.
Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων που υλοποιήθηκαν σε ψηφιακό περιβάλλον για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων του brand.
Βέλτιστη χρήση mobile πλατφόρμας κάθε είδους για την επικοινωνία ενός brand και τη μεγιστοποίηση του engagement με το κοινό.
Ενέργειες που χρησιμοποιούν τακτικές search marketing με υποδειγματικό τρόπο.
Δημιουργία αυθεντικού, ψυχαγωγικού ή ενημερωτικού περιεχομένου, που επικοινωνεί τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του brand, ή/και ενέργεια μάρκετινγκ που ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και το περιβάλλον ενός διαδικτυακού Μέσου.
Βέλτιστη χρήση data με πρωτότυπο ή καινοτόμο τρόπο για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και της επιτυχίας μιας καμπάνιας.
Κινηματογράφος Μπομπονιέρα (θερινός)
Παπαδιαμάντη 12, Κηφισιά ΤΚ: 145 62 Αθήνα